søndag den 10. april 2011

Lo'et fra sidste weekend

I sidste weekend var vi til fødselsdag hos Dittes fætter.
Moderen havde også haft fødselsdag, så jeg forslog Peter,
at jeg lavede fotoet nedenunder til et lo som vi satte i en lp ramme.
Det syntes han var en god ide.
Hun blev super glad for det. Og spurgte straks om jeg kunne lære hende det.
For hun ville gerne have lavet et med sine 4 børn.
Selvfølgelig vil jeg da lærer hende det.
I dag har jeg været nede hos Helle et par timer og scrappe.
Vejret var så godt at vi sad udenfor og nød solen imens :o)
Håber at i alle har haft en god weekend.

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er det fint - ja, nærmest fornemt. Lækre farver.
Nåååå, du skal sådan til at undervise.....?? Haha. Det lyder bare fint med nye scrappere. Regner med at du kan lære mig at lave de fine blomster på onsdag. Hvad skal vi mere ??? Glæder mig sådan.

Dorthe sagde ...

Hold kæft det er flot!! Det skulle jeg da have "set" (med fingrene) forleden *G* - Det kan jeg sagtens forstå hun blev glad for. Men så må du jo i gang med at undervise :o)

morkaren sagde ...

Hvor er det smukt, lige tilpas pynt og dimst, jeg har set på forummet at det skal indrammes, og det egner det sig også til. v.h. morkaren.

Marianne sagde ...

Hvor er det bare super smukt!