torsdag den 21. april 2011

Lidt mere prinsesse ting med lidt scrap

Selv om det er påske og jeg er børnefri og er i fuld gang med cypercrop hos tsc.
Så skal i da ikke snydes for nye blog indlæg.
Nogen søde bogholder, som blev til cd holder i stedet for.
En sætte kasse som jeg købte i brugsen.
Den fik en gang lyserød maling.
Papirene i de små rum har ditte bestemt,
det er meningen at der skal 4 prinsesse billeder i af Ditte i hendes udklædningstøj.
Der er vi bare ikke nået til endnu, og nu er hun på camping.
Så jeg har valgt at bruge 2 børnefrie døgn på cypercroppet på tsc.
Og sikke nogen fede opgaver de har lavet.
***
Jeg håber at i alle nyder det gode vejr.
God påske.

4 kommentarer:

Lytzen sagde ...

Sikke et prinsesseværelse, og nogle lækre prinsesseting!

Dejligt med børn - Men oss dejligt med tid til scrap og migtid ;)

God påske til dig og dine

Annette / aka sagde ...

Hihi..... Du er da rigtig i prinsessehumør. Det bliver bare så fint.

Dejligt med ro til at hygge for jer selv og scrappe ad libutum....
God ferie fortsat.

Mio sagde ...

Skønne cd holder ; ) Flot valg af papir Ditte ; )
Lækker sætterkasse, glæder mig til at se 4 billder i den med Ditte i princesse tøj.
Forsats god Påske

Marianne sagde ...

Hvor er det da bare nogle helt fantastisk skønne ting, som du får lavet til det værelse :)