mandag den 11. april 2011

Mit april kit og prinsesse drømme

Jeg lovede jer vidst for nogen dage siden, at vise jer mit kit for april.
Der er sket så meget, så erkender at jeg lige var kommet fra det.
Men her er det og ret lækkert syntes jeg. Jeg har lavet 2 lo'er med det.
Og Ditte går i prinsesse drømme...
Om at få et prinsesse værelse og seng.
Hvad hun ikke ved er at vi har bestilt sengen som den ser ud ovenover og at den kommer på torsdag. Håber at hun bliver glad :o) og så vil jeg lave nogen andre ting til hendes værelse. Vi har et oval spejl med træramme, som jeg vil male om og pynte med bling. Og en kommode der ser lidt gammeldags ud. Den bliver slebet ned og malet igen i lyserød og guld. Et nyt rullegardin skal der til for peter plys duer jo ikke til et prinsesse værelse. For lang tid siden købte vi 3 prinsesser i jysk (lavet i mosgummi) men de kan ikke hænge på væggen, da de er for tunge. Så dem vil jeg sætte på 3 lærreder med modeling paste og alt muligt andet pynt. Og lige nu er jeg ved at lave en lille hjerte æske til hendes smykker. Så det er ikke sikkert at det bliver så meget lo'er i får at se i den næste stykke tid. Men tror i overlever alligevel :o)

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Uhmmm.... det kit der!!! Det er lækkert! VED DET!! jeg HAR rørt og aet!! *G* Følger spændt med i hvad du får de kommende måneder - mens jeg overvejer om jeg også skal ha ... hehe... Ved ihvertfald godt hvorfra jeg skal have hvis jeg bestemmer mig. ;o) ...
Nøj så bliver prinsesse Ditte da slemt glad på torsdag! Husk nu det skal være GULD! *hihi*

Annette / aka sagde ...

Sikke fine sager du fik i den pakke. Og som mor så datter....
Hun er da heldig med sådan et prinsesseværelse. Og du må da have travlt med alle de ting, du har planer om...
MP - kan du også det ?? Kan du undervise ? hihi.
Tror nok du skal have Peter til at fragte dig herned....
Gæt en gang om jeg glæder mig.

Mio sagde ...

Lækkert kit : ) ihhhh hvor er den seng bare sød, og sikke nogle skønne ting du er ved at lave til hende SUK for mig er den tid forbi, nu er hun 17 så det er nogle år siden hun elskede prinsesse ting.
I mange år har hun hadet lyserødt, hvorfor mon tihi slemt når ens mor elsker lyserødt tihi....
Jeg håber at du viser billeder af det hele, for det vil jeg bare SÅ gerne se : ))
Rigtig god arbejdes lyst