søndag den 24. april 2011

2 lo'er... bunken vokser

Ja min bunke med lo'er vokser, for jeg er med i tsc cypercrop.
Og det har da resulteret i at jeg nu er færdig med alle lo'erne til reservebesserne.
I går da vi var ude og hente børnene fik de, de fleste af lo'erne, der var kun 1 som ikke var færdig men det er den nu. Så den får de næste gang vi ses.
Den her er også lavet til cypercroppet og jeg måtte ikke bruge alle de ting som jeg var vild med. Det blev bestemt ud fra mine 6 cifre i mit cpr nr. Ingen blomster, sværte, border punch.
Den her var en matematik opgave i cypercroppet.
Minimum 3 stjerner, borderpunch og cupcakes.
Det er de eneste almindelig lo'er som jeg har lavet, hvis man kan kalde det det. Resten er lavet i vintage stil og hvor har jeg bare nydt det i fulde drag.
***
I dag fik jeg gjort campingvognen fuldstændig ren, så i morgen kan jeg begynde at sætte de ting ud i den, som vi skal have med på camping... hvor jeg bare glæder mig. Og et helt hjørne underskab er reserveret til mit scrap :o) bedre kan det ikke blive for mig.
Så jeg glæder mig til at komme lidt videre med campingvognen i morgen.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er det fedt, når folk bliver inspireret :) Super dejlige LOs :)
Det lyder rigtig fantastisk med campingvognen - håber I får nogle skønne ture her i sommer :)

Gitte sagde ...

Flotte LO. En scrap ferie, bare det var mig.. God tur og fornøjelse

Annette / aka sagde ...

Superflotte lo'er. Og sjovt når du ikke må gøre som du plejer....hihi.

Campingvogn med scrapskab ! Hvor dejligt - og hvilken luxus.
God 2. påskedag.