søndag den 17. april 2011

2 lo'er om fødselsdag

I skal nok blive fri for prinsesse tingene i dag :o)
I stedet har jeg valgt at vise 2 lo'er fra den gang Sille fyldte 15 år.
Det er snart 1½ år siden, men når man nu scrapper 4 børns liv,
så får man hurtig samlet nogen billeder + billeder til reserve besserne.
Den hjemmebagte kagekone.
Og morgen hygge med friskbagt franskbrød :o)
***
I dag har vi fået lavet ekstra hylder ind til Dittes skab. Så nu er det fuldt udnyttet, hvor der før kun var lidt tøj i bunden.
***
Igen har jeg sorteret i ting, smidt ting ud og givet ting videre.
Der er vasket tøj og lagt tøj sammen.
***
Tro det eller lad være, men det her oprydnings og sorterings arbejde,
er ved at tage fuldstændig overhånd...
For jeg tilbragte min eftermiddag med at sidde og sortere
Peters skruer og rawplugs. Tror at han så sit snit til det,
fordi han ved hvor meget orden betyder for mig.
***
Så nu har han da fået styr på et par kasser og er en mere lykkelig mand.

5 kommentarer:

Pia sagde ...

så flotte layout. Du må have en dejlig påske

Mio sagde ...

Hvor er de herlige dine Layouts : )
Uha det kender jeg godt det der med når man først er begyndt på at ryde op og sortere, kan man blive ved ; )
Det kan faktisk være ret så hyggeligt ; )
Vil nu ellers gerne se prinsesse tingene ; )
Rigtig god påske

Kreateten sagde ...

Lækre LOs begge 2.

Kan godt lide alle de små ting der hænger ned fra zigzigbåndet!

Annette / aka sagde ...

Så fine layouts igen. De der små ting der hænger fra det røde bånd i zig-zag er da en smart ide.

Og man bliver da efterhånden bekymret over din oprydnings-dille.
Sortere søm og rawpluks......det er da langt ude...haha.
God mandag til jer.

Marianne sagde ...

Super lækre Los - især det første - det er så fint med "vimplen", hvor der hænger alle de små fødselsdagsting :)