fredag den 15. april 2011

Prinsesse smykkeskrinet

Så fik jeg smykkeskrinet færdig til Dittes værelse.
Jeg startede med dette pap skrin.
Låget inden i blev malet med tattered rose crackle paint,
og det yderste blev malet med worn lipstick crackle paint.
Der efter fik udskæringerne cotton candy stickles på.
Og til sidst satte jeg noget bling på med min i rock tool.
Den skal ikke være for over pyntet, for hun skal jo helst kunne bruge den uden at den går i stykker. Det går bedre med hovedet i dag, så indtil videre har jeg fået bagt 2 drømmekager til Peter og været en tur forbi byggemarkedet efter maling til spejlet og kommoden. Så må vi se om jeg komme i gang med det i weekenden.

6 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Det er da blevet SÅ fint! Ja Ja ... det kræver noget arbejde når man går i gang med sådan et projekt - hihi. God arbejdslyst - du får nok ikke fred før hendes spejl er færdigt. *G*

Mio sagde ...

Hvor er det sødt : ) det bliver hun super glad for : )
Godt at høre at dit hoved igen har det bedre, det gør det hele noget lettere.
God arbejdes lyst med resten : )

Pia sagde ...

wow så flot med de lækre teknikker, ser supert ud

Unknown sagde ...

Hvor er det smukt, rigtig prinsseagtig

Thanni sagde ...

Hvor er det fint! :) ...og hvor er det et skønt Prinsesse værelse I har gang i til Ditte (smukt navn forresten - hedder min datter også ;D )

Annette / aka sagde ...

Hvor er det sødt. Det er bare blevet sååå prinsessefint.