torsdag den 7. april 2011

I dag har jeg haft besøg af Pips/Dorthe.
Og hvor var det super hyggeligt,
vi fik både leget og da hun hørte om en hobbybutik
i nærheden... Jaaee så fik vi også shoppet og var
forbi blomsterhandleren efter vindselstråd
I dag har jeg valgt at vise 2 lo'er til albummet om Margits begravelse.
Vi fik leget med alkohol ink, transfer teknik og melting potten.
Vi fik ikke fremstillet det store. Et par bokse med alkohol ink på
og nogen enkelte blomster dyppet i utee og et enkelt billed i transfer teknikken.
Men det var nu også mest for at prøve de forskellige teknikker af og det må man sige vi fik gjort. Snakken gik lystig, men det er i vel ikke i tvivl om.... griner.
Tusind tak for besøget Pips :o)
Og torsdag i næste uge skal jeg ned og lege med Aka :o)

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det lyder rigtig som en hyggedag.
Er det ikke onsdag du kommer ???? Nu bliver jeg da bekymret....

Dorthe sagde ...

Jaaaahhhh... Vi har bare rigtig hygget os. Og Tusind Tak for en herlig dag Vibeke (og tak for kaffe til Peter *G*) Skønt at lære noget nyt - glæder mig til at komme i gang med at bruge mit alcohol ink nu. Og så skal jeg lege med vinseltråd og perler - hihi.Jeg er TRÆT nu - og er sikker på jeg sover godt i nat. Det skal vi helt sikkert gøre om en anden dag!Næste gang her hos mig ikk? :O)

Mio sagde ...

Lyder til at i bare har hygget : )
Pyt med om man ikke får lavet så meget, bare man får hygget *GG*

Marianne sagde ...

Hvor godt, at I Havde en dejlig dag sammen :)
Dine Los er super smukke - især det øverste.