fredag den 1. april 2011

1 lo om Silles konfirmation

Jeg får ikke lavet så mange lo'er for tiden,
så det er godt at jeg har nogen at tage af.
Der er en del andet som tager min tid, så som besøg hos læger,
en bil som driller lidt, hyggetur med Ditte til Unikscrap osv.
Men her får i lige et fra Silles konfirmation.
Hun sagde en dag, at hun var vild med det brede blonde stykke,
som jeg har fået igennem Aka. Så var der jo ikke langt fra tanke til handling. Og det kom der dette lo ud af.
Jeg håber at i får en super weekend. Vi skal ud og spise i aften med Oliver og Ditte. Sille er nede hos sin far, men faderen gider ikke Oliver. Så Oliver går "bare"glip af så mange ting. Og Ditte har kun en bedsteforældre og så reservebesserne. Så det er tit at vi syntes de bliver lidt snydt i det lange løb. Så i aften vil vi tage dem med ud og hygge. Det elsker de begge to.
I morgen skal vi til fødselsdag ved Dittes fætter. Moderen har også haft fødselsdag, og der har jeg lige lavet et vintage lo til hende. Med et billede af hende og 2 af hendes børn samt Ditte og Oliver. Det kommer i en lp ramme, så kan hun hænge det op hvis hun har lyst.

3 kommentarer:

Mio sagde ...

Smuk og super skønt Lo du har lavet, den blonde passer da perfekt.

Rigtig god aften og weekend : )

Annette / aka sagde ...

Sikke et flot og romantisk layout, og lige der kommer den blonde da helt til sin ret. det er vist det den er købt til......
God weekend deroppe.
Vi når vist ikke nogen aftale i næste uge.....

Marianne sagde ...

SUPER lækkert LO!! Jeg kan ikke finde noget ved det, som jeg bedre kan lide end alndet - synes bare det i det hele taget er super skønt!