onsdag den 27. april 2011

2 lo'er mere om build a bear

Lige nu får jeg slet ikke scrappet, da jeg er travlt beskæftiget med at fylde i campingvognen. Og så har vi stadigvæk ikke tjekket fortelt, så vi ved ikke om det er almindelig eller 6 kantet men mon ikke at det kommer i denne uge, det håber jeg i hvert tilfælde. Og der nogen enkelte ting som vi skal ud og have købt, det undgår vi nok ikke helt... griner.
Så kom der fyld i bamsen.
Papiret er BoBunny Gabrielle fra min månedspakke.
Pyntet var også med i månedspakken og jeg glæder mig allerede til at modtage den næste pakke.
En krammetest skal der til for at se om bamsen er som den skal være.
Papiret er igen fra min månedspakke, er altså ret vild med det papir.
***
Min anden halvdel siger at de har lovet regn i dag, men åbenbart ikke her eller ikke endnu, for solen skinner fra en skyfri himmel og det er jo bare så skønt.
***
Jeg tror at jeg vil se om jeg ikke kan få lavet april måneds lo til tsc i dag.

4 kommentarer:

Dorthe sagde ...

FANME osse noget lækkert papir det der!! *Griner!* Og dine LO er superfine. Selvfølgelig kommer jeg da og besøger dig i campingvognen *G* - hvorhenne? :oP

Annette / aka sagde ...

Flotte layouts - og flot papir. Og så spotter mit skarpe øje en tag jeg synes jeg har set før....

Det lyder altså som om I er totalt grebet af camping-bacillen. Glæder mig til fotos fra sommerlandet.

Mio sagde ...

Bestemt lækkert papir og nogle flotte Loér sikke en glad pige, ser ud til at bamsen bestod kramme testen ; )
Rigtig god dag, her er der også (endnu) høj sol : )

Marianne sagde ...

Fedt, at der er LOs at tage af, når du ikke har tid til at lave nogen lige nu :)
Det er virkelig nogle skønne af slagsen - og de hænger vildt godt sammen - det ville jeg slet ikke kunne få mine til :)