fredag den 8. april 2011

1 vintage lo

I dag havde jeg besluttet mig for, at jeg skulle ikke lave en disse.
Bare sidder ved mit scrapbord og hygge mig. Og hvad sker der....
Jeg suser rundt som en skoldet skid... så var jeg med Peter ude og kigge flytninger.
Og der skulle jo også lige laves mad, og der var en masse flyttekasser som skulle sorteres.
Plus en masse vasketøj der også gerne ville videre i køen :o)
Så første gang jeg ser mit scrapbord i dag er nu, og nu er jeg bare træt.
Så på mandag har jeg bestemt mig for at lave en hel masse, og det må jo være det modsatte af ikke en disse.... :o)
Snydes for et lo skal i dog ikke, for jeg har stadigvæk en stak at tage af, men den er ved at svinde ind. Får ikke scrappet så meget for tiden, og gud hvor jeg savner det.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg krydser fingre for, at du får lavet noget mandag... Hader selv de dage, hvor man bare skulle hygge - og kommer der noget i vejen...
Dit Lo her er vildt flot!

Dorthe sagde ...

Flot LO - og sikke en køn datter du der har :o) - Altså... hvis du ikke kan se dew drops på nogen af kortene er du da vist visiteret til en optiker - haha.... der er skam både dew drops og alcohol ink på et af dem *G* - God Weekend