lørdag den 16. april 2011

Nye kasser i reolen

I dag var jeg med Helle i build a bear shoppen i Århus.
Det var rigtig hyggeligt og på vejen hjem kørte vi lige ind forbi ikea.
Jeg skulle have de lyserøde kasser til Dittes reol og Helle skulle også have nogen ting.
Sådan kom reolen til at se ud med de nye kasser i.
Jeg har nu fået sorteret legetøjet og kommet det i kasserne.
I vindueskarmeen står selvfølgelig en prinsesse hest.
Og i kan lige ane hendes nye gardiner, som hun er meget stolte af.
***
Igår aftes blev jeg færdig med en sættekasse til Dittes værelse,
der mangler "bare" lige 4 prinsesse billeder af Ditte i den.
Men billederne har jeg ikke fået taget endnu,
så i får nok kassen at se i mellem tiden.
***
Der er blevet spurgt efter billeder af Olivers drenge værelse,
jeg skal nok lige se om jeg kan huske og tage nogen i morgen.
***
Jeg håber, at i nyder weekenden :o)

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Så fint der da bliver i "slottet" - kan da godt forstå prinsessen er stolt. Jeg vil da også se Olivers spilleværelse!!! Jeg har det skam fint - hehe.... jeg har KUN 2 hoveder til min sew easy - men jeg er allerede lidt vild med den.