mandag den 16. juli 2012

1 gave og 2 kort

Det er ved at være et stykke tid siden jeg har blogget, men der er en lovlig grund. Fredag d. 6. juli fik jeg en silhouette cameo, som jeg var ude og hente ved Gitte/Hobbyboden. Så meget af min tid er gået med at lave filer til sillen og til at lege med den.
 Vi flyttede et svensk bjælke legehus for børnehaven, og jeg havde lovet at brænde billederne ned på en cd til dem. Jeg var lige ved, at glemme den, men fik det gjort da Ditte havde sidst dag i børnehaven. Jeg syntes det var lidt flad at komme med en cd i en alm. cd etui. Så jeg tog et cover til en Dvd, stemplede 2 magnolia stempler på et stykke papir, farvelagde den og skrev hvad der var på cd'en. 
Min svigersøn fyldte 23 i fredags og min Sille havde spurgt om jeg ikke gerne ville lave et kort til ham. Han cykler på eliteplan, så hvad var mere naturligt end Edwin på cykel, nogen flag og cykelpapir til baggrund.
 Inden i kom kortet til at se sådan ud.
 Og bag på har jeg sat mit personlige stempel, jeg har bestilt et mere så nu venter jeg bare på det ankommer. 
Her har jeg haft sillen på arbejde. Indtil videre har jeg kun købt 2 skærefiler, resten har jeg selv lavet. De sommersandaler kunne jeg bare ikke stå for og det er en af dem jeg har købt.

Jeg håber i alle har en god dag og nyder "sommeren".

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Den Sille er da vist blevet det helt store hit så vidt man lige kan se rundt omkring ;)
...og så kan jeg godt forstå du lige måtte ha' de sommersandaler. De er bare søde :)