tirsdag den 24. juli 2012

Lo'er fra stakken

Hvis jeg skal have bund i stakken af billedet af lo'er og kort, som jeg skal have vist herind så må jeg hellere i gang. Så vi snupper lige 3 i dag.
 Bag billedet har jeg lagt en template og kommet modeling paste over, fjernet templaten, ladet det tørre, lagt templaten der igen, og så har jeg mistet. På den måde kan man se papirets oprindelige farve selv om modelingen pasten er mistet. Papiret og blomsterne er fra en af mine månedspakker fra usa.
 Cirklen rundt om billedet er lavet med en hjørnepunch. Swirls er lavet med liquid pearls, papir og blomster er også fra en månedspakke fra usa.
Bortset fra billedet er alt fra en månedspakke igen fra usa, uha.. jeg savner de månedspakker. De var altså utrolig lækre.. lige noget for mig.

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Det ser da godt nok ud til at du lige havde ramt en månedspakke, der passer til din stil! - det er nogen rigtig skønne LO'er :)
Ha' en dejlig dag i solskinnet :)