søndag den 1. juli 2012

Bryllups ting til veninden

Jeg har en veninde som skal giftes her d. 7. juli. Hun har været rimelig ophængt, men torsdag i sidste uge fandt hun tid til at vi kunne få de sidste ting på plads til brylluppet.
 Nogen holder til at stille på bordet, så man kan se bordnummeret i forhold til bordplanden.
 Hvert par skal skrive en hilsen til brudeparret. De kommer så i de 12x12 lommer som er inddelt i 6 rum og ved siden af hver pars hilsen sætter jeg et billede ind af dem.
Det blev bordkortene, bruden kan bedst lide det enkelt.
Bordplanen så alle kan finde på plads.
Invitationen lavede vi i slutningen af januar måned, så de kunne komme ud i god tid.

Det er ikke lige min stil jeg syntes at de er for enkelte, men bruden og gommen er tilfreds og det er hovedsagen. Hun ville jo gerne selv være med til at fremstille tingene og hun var bange for at hvis jeg fik frie hænder ville det blive for avanceret for hende at være med.


1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Det er bestemt fine ting, men jeg kan godt se der mangeler nogle af dine pynte/bling/dimseting...hihi.
Nogen gange må man lave anderledes ting - for kunden har jo altid ret.
Og der er da tænkt på det hele....Så mon ikke I er klar.

God søndag fortsat.