mandag den 30. juli 2012

Mit besøg hos Magnolia i Borås

I onsdags tog vi afsted på ferie, planen havde hele tiden været at vi skulle til København for ungerne ville på Bakken, som de plejer. Men der kom et forslag om vi ikke skulle kører over Sverige, så jeg kunne komme op og se/besøge Magnolia butikken i Borås, og det var jeg ikke sent til at følge.. griner
 Indgangen set fra gaden af. Der er rigtig gode parkeringsforhold. Og det er nemt at finde.
 Lige neden for indgangen.
 Lige når man kommer ind i butikken er der en kuffert med blandede stempler. 10 stk for 100 svenske kroner, dvs ca. 90 danske kroner. Det er de små pynte stempler med blomster, små dyr, tekster, kager og andre ting. Men det kunne jeg bestemt ikke modstå. Så jeg fik mange lækre tilbehørs stempler til ingen næsten penge. For jeg fandt ud af, da jeg var kommet ud af butikken og tjekkede bonen, at jeg havde fået 10% rabat på det hele... og det var alligevel noget... 
Høsten
6 magnolia ink til 20 d.kr stykket, de er godt nok på svensk men kan sagtens læses.
101 stempler ialt, 70 stk af de små fra kufferten og 31 af figur stemplerne. Heraf var de 20 stk på tilbud til omkring 30 kr. stk. Ingen af stemplerne er mountet, så der er lige lidt arbejde til mig.. Men det gør ingen ting, hygger mig med at mounte stemplerne. Men er nød til at købe noget mere mount på lørdag når jeg skal ned til unik på kursus i multi media mix.

Rigtig god dag til jer.



4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jamen du har da vist stempler til det næste lange stykke tid *G*..men jeg nu godt forstå du ikke kunne modstå tilbuddene. SÅ nu glæder jeg mig da til at se hvad du får lavet med dine nyindkøb ;)

Annette / aka sagde ...

Hvem er den tosse, der tilbyder at køre over Sverige for at komme til København....??? haha...Jeg tror jeg kendr svaret !
Og sikke da nogle lækre indkøb. Wauuuu.
Tillykke med alle sagerne - og god fornøjelse.
God tur til unik også. Heldige asen.

Anna sagde ...

Wauw lækre køb!
Elsker Magnolia :)

Dortesjs sagde ...

aww waue super indkøb, og lige en go tur hva ! kom i osse på bakke så?
hav en god weekend