onsdag den 19. januar 2011

3 lo'er til "Brug 100 ting.." på det the scrap cat forum

Jeg forsætter fuld af gå på mod..
thescrapcat forum har de en udfordring kørende
som hedder "Brug 100 ting"
Det drejer sig om at komme rundt i sine gemmer,
og finde de ting som står på listerne.
Men ikke nok med det, vi skal så bruge noget af
det på de lo'er vi laver.
Jeg syntes det er en super udfordring.
Den får gang i kreativiten og man finder "nye" ting i sine gemmer.
Et af Sille og hendes trang til at rende rundt med fjernbetjeningen. Sille igen.. Fik lokket hende med op i speedy gonzales i djurs
Og igen Sille om den første fastelavn hos Peter.
Jeg har helt klart fået scrappet mere end jeg ellers ville.
Men det er jo skønt. Tak fordi at du læste med.
Håber at du får en god dag.

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det lyder godt som du er igang.....
Fine layouts, og ret forskellige igen. Den med fastelavn er bare så fin med de bannere.
Du er god til at skifte opsætninger. Måske dine skitser gør gavn her. Jeg er lykkelig for mine !

Marianne sagde ...

Super lækre LOs - og meget, meget forskellige igen :)