torsdag den 6. januar 2011

Udsalg hos Unikscrap

I dag var Dittes fødselsdag og vi havde lovet hende en tur ned til Benedikte/unikscrap.
Og tænk jer... der faldt også noget af til mor, uden jeg skulle have pungen op.
1 album til Oliver og Ditte med ekstra lommer til. En ny lækker papir serie fra Maja Design.. Den producent er jeg nok faldet for :D Det er den 3 serier jeg har derfra. Knive til skæremaskinen, scrappers ringe, 1 bamsestempel (dele mellem Ditte og mor) og 1 th stempelsæt. En ganske udbytterig dag. Til de som tænker... hvad med big shot pro'en... Dertil kan jeg svare at den står nede hos Helle lige nu :D sammen med nogen andre indkøb. Så det får i at se når det kommer hjem til mig.

5 kommentarer:

Helle sagde ...

mums et lækkert stempel sæt. tak fordi i gad tage ting med til mig. og ja tror da jeg lige vil nusse din nye BIG big shot... hihi

Annette / aka sagde ...

Heldigt der faldt lidt af til mor også.....Jeg håber I fik en dejlig dag ud af Dittes fødselsdag.
Og så en BIG big shot. Glæder mig til du tager rundt og optræder med den. LOL.
Men måske kan du i første omgang fortælle lidt om, hvad den kan og hvordan og hvorledes.

Mio sagde ...

Tillykke med hende : ) hvor skønt at det også liiige faldt noget af til dig. Lækre ting du har fået.

Uhu Big shot pro det lyder SPÆNDENE : ) fortæl endelig hvad den kan: )

Marianne sagde ...

Tillykke til Ditte :) Og dejligt med sådan en shoppetur...

Maria Krumbaek sagde ...

Tillykke :) Sikke nogle flotte ting