tirsdag den 4. januar 2011

4 lo'er til udfordringen på thescrapcat forum og en hobby hund

Siden nytårsaften hvor hundene var meget inde i stuen.
Jae.. der er jeg så heldig at jeg har fået en hobby hund.
Når jeg sidder ved mit bord, så går der ikke længe før
at jeg kan høre en trippen hen over gulvet.
Og kort efter lægger foran mine fødder.
Ditte som model, hun elsker at prøve vores sko og tøj. Når jeg nogen gange laver kold mad til Peter. Når han kommer hjem efter 1.00 ellers får han altså stadigvæk varm mad, hvis mit helbred tillader det.
Sådan går det når man slipper mine piger løs på Brørup Marked. De finder straks noget sjovt de skal prøve, denne gang hatte.
Igen har far og Ditte fundet på tosse streger.
Uha.. Unikscrap har januar udsalg.. har i set det? På torsdag er det Dittes fødselsdag.
Så der har vi planlagt:
1. Vi kommer ned i børnehaven med kagemand og diverse
2. Derefter kører Ditte, far og mor ned til Unikscrap.
(Det var lige noget som passede pigen.. griner)
3. Hjem og have ris og flødesovs med kød til
(Dittes valg.. når man har fødselsdag bestemmer man maden) Så både Ditte og mor ser frem til at det snart bliver torsdag :o)

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejligt som du har været i gang. Har tænkt en del på dig - jeg skal nemlig også have sendt stempler til dig.....jeg er klar til det.

Flotte layouts - især Ditte i støvlerne er sjovt med det baggrundspapir.

FEJL: punkt 2...pigen ? Skulle der ikke stå mor og pigen ? LOL. LOL. LOL. Og så udsalg ! Pas nu på....

Jeg håber I får en rigtig dejlig dag - allesammen.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så flotte dine LO'er er blevet med en rigtig dejlig fotogen lille pige

Ha en god dag

Helle sagde ...

hmm gad vide hvad i har med hjem fra Unik.. tænke tænke.

er vild med dit ditte/støvle lo. lækre farver

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor har du bare fået lavet meget :) Det er blevet vildt godt. Kan godt lide den med malingen!
Det lyder til en hyggelig fødselsdag. Tillykke med hende når dagen kommer

Mio sagde ...

Skønt med en hobby hund : )
Skønne Loér du har lavet, vild med Ditte som model ; )
Pas nu på... det udsalg det kan blive så dyrt fnissss....

Rigtig god dag/aften

Marianne sagde ...

Hvor fantastisk med hobby-hund... Her kommer Lajka ikke scraprummet - jeg har strengt taget hundeallergi - og da mit scraprum også er soveværelse, er det ikke så godt :) :)
Synes dit Lo med Ditte-modellen er sindssygt skønt!!