fredag den 31. december 2010

Årets sidste lo'er

Igår aftes scrappede Helle og jeg over webcam igen.
Rigtig hyggeligt og selv min anden halvdel syntes det er smart.
Det var dette lo som jeg gik og puslede med til reservebesserne.
Den blev færdig igår aftes. Og så lavede jeg et par tsc lifts.
Denne er også liftet efter tsc. Tak for en super hyggelig aften til Helle :D
Lige hvad jeg trængte til.
Tusind tak for alle de dejlige kommentar i alle har lagt i året løb.
Jeg håber at i alle får et fantastisk nytår med jeres kære.

8 kommentarer:

Helle sagde ...

selv tak det var rigtig hyggeligt.men eneste minus ved det er jo at jeg ikke kan nasse dit lækre papir.lol

rigtig godt nytår til jer

Annette / aka sagde ...

I lyder som et par rigtig hyggemåse ! Hihi..
Flotte layouts allesammen, men den grønne stikker da lige i øjnene. Den er så let og frisk.

Rigtig godt nytår til dig og dine herfra os.

Knus Annette

Mio sagde ...

Flotte Layouts : ) hvor skønt at kunne cyber scrappe sammen fnisss. Lyder super hyggeligt.

Jeg glæder mig meget til at modtage den skønne candy fra dig, ihhh det bliver et dejligt 2011 tihi......

Rigtig godt nytår til dig og dine : )

Annette / aka sagde ...

Tak for skæg sms for 5 min siden. Den var godt nok sjov !!

Men nu kan jeg så komme først med at ønske godt nytår her - som den første på din blog i det nye år....HIHIHI.
Kh Annette

Bertram sagde ...

Rigtig godt nytåe til dig og dine, mon ikke vi ses igen i år til scrap i Randers.

Marianne sagde ...

Super dejlige LOs :) :) Håber du snart har dit sædvanlige overskud tilbage igen....

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor er det bare nogle godt LOs. kan rigtig godt lide summer LOet. Det er rigtig sødt `:) godt nytår

Kreateten sagde ...

Håber du kom godt ind i det nye år!

3 lækre LO's du har lagt ud. Syntes de er meget forskellige i stilen, men flotte og gennemførte! :-)