torsdag den 16. december 2010

1 tag og min ønskeseddel

Efter som jeg havde huset for mig selv igår aftes.
Havde jeg bestemt mig for at prøve at lave en th tag.
Jeg er blevet glad for resultatet, selv om den ikke ligner 100%
Der står kun en ting på min ønskeseddel i år: Jeps dyret ovenover :o)
En big shot pro Det er fedt at kunne køre en hel side 12 x 12 igennem. Og de store dies man kan få til den er også fede. Jeg kan se mange muligheder i den. Meeen jeg er nok ikke så heldig :) Så er der jo muligheden for at give mig selv en gave efter jul :D Til Min klient Det er bare i orden, det skal jeg lige tage med ved lejlighed :)
Jeg håber da at der er mulighed for at vi ses inden.
Ellers er post danmark der jo altid.
Hilsen
Støttepædagogen

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hahaha. Det lyder fint. Vi finder ud af det til den tid. TAK.

Den TH tags er bare sød og ret avanseret. Og den snemand - flot.

Den maskine du ønsker dig til jul ser spændende ud. Meeen jeg synes også den ser dyr ud ! Uha. Ikke flere ideer til mig...

Hav en god dag deroppe. Her er et frygteligt vejr med slud, regn og isnende kulde - og spejlglat.

Dorthe sagde ...

Jeg vil oss ha den snemand *GG* - Sikke en lækker tag du har lavet.. man bliver lidt bidt af de der tags ikk? :)
Maskinen er heldigvis IKKE et af mine behov - jeg er jo ikke LO scrapper... men jeg kan sagtens finde en masse andet jeg ønsker mig - haha.

Mio sagde ...

Super flot tag, og jeg synes da den ligner ret godt : )
Skøn julegave du ønsker dig, hvis du ikke får den håber jeg at du selv køber den, ser ud til at høre hjemme hos dig : )
Rigtig god dag.

Maria Krumbaek sagde ...

Det er bare en rigtig flot tag! Synes det er blevet super godt :) Sikken en smart fætter. Den har jeg ikke set før!

Helle sagde ...

wow sikken et fedt tag... savle savle.
kan du ikke undervise mig i det?

håber du får "dyret" på et tidspunkt

Kreateten sagde ...

Smuk tag! Ths ide med at køre plastik igennem en bigspot er genial og giver den sej effekt!

Anede ikke at man kunne få sådan en kæmpe bigshot...mon det er for sent at ønske sig den i julegave? :D

Ifversen sagde ...

Man skal alid være god ved sig selv - både før, under og efter jul! Så den skal du da eje :-)
God weekend til dig og dine!

Marianne sagde ...

Nuser, nuser, nuser snemand :) :)
Og fin maskine - tror jeg... Fatter stadig ikke helt, hvad det lig er, alle de der maskiner kan :) :) Og under alle omstændigheder har jeg ikke plads til sådan en fætter heroppe i mit lille rum :) Men nu har du jo plads - så om ikke andet, er det da en god undskyldning for, at du skal have den :) :)