fredag den 10. december 2010

5 lo'er mere.

Så blev det tid til lidt flere lo'er og der er flere på lager.
Uha.. syntes det er længe siden jeg har scrappet.
Jeg har ikke rørt mit scrap her i december.
Men det skal der laves om på :o) i morgen.
Sådan så vores stue ud på et tidspunkt under ombygningen. Peter er i gang med at male i baggangen.
Ditte elsker at gynge og her blev det far som fik æren af at skubbe.
Et avis udklip fra fastelavn sidste år. Da Ditte var over på plejehjemmet,
og slå katten af tønden, til stor morskab for beboerne.
Ditte har en stor forkærlighed for alt hvad der foregår i køkkenet. Her er hun i fuld gang med at bage nogen "Ditte-brød" Samtalen oppe hos min sagsbehandler var ikke super. Men jeg havde det på fornemmelsen. Den lægesagkyndige som havde set mine papire igennem mener at der mangler mere lægelig undersøgelser af mig. (fordi at jeg stoppede med at tage noget medicin mod min depression, den gjorde at jeg faldt i søvn konstant, selv hvis jeg talte i tlf og ventede på at komme igennem) Og min egen læge har skrevet og forklaret hvilken virkning det havde på mig osv. Så det betyder at jeg skal ind til et smerteteam inde på Århus sygehus. (Lidt i stil med det der lægens bord, som har været sendt i tv)Der udover syntes han så også lige at jeg skal rende til psykolog. Der er jo ikke andet for end at gøre det. Men jeg kan ikke lade være med at få den tanke, hvad bliver så det næste som han syntes at der mangler..... hhmm...
Det gruer jeg for.. For bare siden juni/juli har jeg nok tabt en 15-20 kg. fordi jeg ikke har det godt og går i uvished. Og jeg ved at min krop ikke bliver ved med at holde til det :o( Sådan en gammel kone som har fået 4 børn, ja... hun har fået flad mave og talje igen... hallo.. havde lykkelig glemt at der var noget som hed talje.. griner.
Men det var lige en lille opdate til jer som havde spurgt :o) Nu skal jeg snart ud og finde julemanden.. haha.. og have æbleskiver og gløgg over bål. Glæder mig.. det er så hyggeligt at være til forældrekaffe i børnehaven i dette vejr. Det forgår altid udenfor... det er jo en skovbørnehave som Ditte går i. Og alle forældrene nyder det og ingen har travl.. kanon hyggeligt.
Jeg håber at jeg i morgen får tid til at lave nogen tags til til/fra kort til gaverne.

2 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

uhhh hvor er det bare fedt at du har lavet så meget ;)

Helle sagde ...

peter bliver med garanti glad for albummet. søde du kan godt få 10-15 kg af mig...