torsdag den 23. december 2010

6 ombygnings lo'er og nogen glas

Ditte har fået sit eget skrivebord ind i stuen,
så hun kan få sit eget scraphjørne.
Da hun faktisk fylder hele mit bord.
Så nu har jeg lavet nogen glas til hende,
der kan hun så have forskellig pynt i.
Hvad ved jeg ikke endnu så derfor ingen tekst på dem endnu.
1 ombygnings lo. Jeg fik bøgerne færdig til Peter,
så må jeg se hvad han siger til dem fredag aften.
Alle drengene med hænderne i lommerne, mens pigen sætter loft op... hhmmmm
Her er køkkenet ved at tage form. Bare rolig det blå er beskyttelsesfolie.
Pludselig var alle de unge mennesker væk. Her er hvad de lavede.... trak tiden så de kunne blive og spise med...
El til komfuret bliver ordnet.
En af de få ting som jeg fik 100% lov til at bestemme. Men i dag er han glad for den :o) Håber at i alle er ved at være klar til jul.. for det er lige om lidt..

4 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Flotte LO'er... dem bliver han helt sikkert glad for

Hermed vil jeg ønske dig og din familie en glædelig jul

Annette / aka sagde ...

Flotte layouts. Tænk at du blev færdig, for du har vist lavet rigtig, rigtig mange.
Ja, spændende med juleaften...

Søde glas til Ditte. Og hvad er mere skønt, end at få lov at scrappe med mor ?

Hav en rigtig dejlig 23. december.

Helle sagde ...

skønne glas. og hun producerer allerede. godt un hygger med dig.

Håber da peter bliver rigtig glad for de layouts. han regner jo ikke med at få gave

Mio sagde ...

Skønne layouts er sikker på at han bliver super glad

Super god ide at få Ditte med ind i stuen og ikke ved dit bord ; ) dejlige glas, hun skal nok finde ting i mors skuffer som hun kan putte i dem mon ikke : )

Rigtig god lillejuleaften