torsdag den 9. december 2010

5 lo'er fra min tid væk fra bloggen

Så fik jeg mulighed for at ligge nogen af alle de lo'er op som jeg har lavet den sidste stykke tid.
De er alle fra vores ombygning og til Peters julegave, men tvivler på at jeg når at få den færdig.
Om lidt skal jeg op på kommunen og snakke med min sagsbehandler.
Jeg er spændt/nervøs for hvad de er nået frem til, efter at jeg har været i arbejdsprøvning. Men det får jeg at høre i dag, ikke rart at gå i uvisheden omkring det. Det jeg er mest spændt på, er om de vil acceptere resultatet af den arbejdsprøvning som de selv sendte mig ud i. For den kom jo ikke frem med det bedste resultat. De vurderede at jeg kan holde til at arbejde 40 minutter om dagen.
Håber at i alle får en god dag, og tak for alle kommentarerne i min "offline" tid. De har hjulpet med at holde mig noget oppe.

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

5 layouts.....hvor er du flittig - trods alt !
De er rigtig fine og giver nogle minder, fra dengang I havde splittet hele jeres hjem ad. Hold da op, hvor I har gået til den.

Spændende hvad din sagsbehandler siger nu. Lad os høre, når du er klar til at fortælle.

Bertram sagde ...

Flotte LOs du har lavet, håber da du når at blive færdig med gaven til Peter.
Spændende med kommunen, jeg kan høre på andre også at det er en træls situation at være i, så jeg håber på det bedste for dig.

Mio sagde ...

Hold da op du har været flittig : ) så din pc virker fint igen ??
Dejlige Layouts.

uha næsten for spændene hvad din sagsbehandler siger held og lykke.