søndag den 12. december 2010

3 lo'er og 2 juletags

Planen igår var at jeg skulle lave juletags, når børnene var blevet hentet.
Meeeenn... det gik lige op i fisk, for skulle have lavet 2 hold ris a la mande,
og køre sille til julefrokost og så lige jagte noget sdr. hvidkål.
Da der endelig var tid til det, var jeg bare for træt.
Men fik da lavet 2 tags. Men alt mit jule halløj er stadigvæk i det gamle hobbyrum.
Og mine jule stempler har jeg lånt ud :D og det er helt i orden, for så må kreativiteten jo frem.
Den var bare ikke til stede igår... griner
1 lo fra min offline tid, hvor Ditte helt selv laver pizza til hele familien, i en alder af 3 år. Ret godt klaret syntes jeg. Lågerne i vores gård bliver sat op.
Og Ditte med ansigsmaling.

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Skønne layouts af Ditte med maling og som pizzabager. Virkelig sjove at få i mapperne.

Heldigt at din tid og inspiration ikke er tilstede....for jeg får helt dårlig samvittighed over at have dine julestempler....
Tror du ikke du skal have dem retur ?

Hav en dejlig 3. søndag i advent.

Maria Krumbaek sagde ...

Jeg er helt vild med de gavetags. De er meget smukke. LOsne er også rigtig flotte, med nogle søde billeder !

Mio sagde ...

Dejlige Layouts du har lavet, nøj hvor Ditte hygger sig med at lave pizza, håber også den smagte godt : )
skønne tags .

Rigtig god 3 advent : )

Helle sagde ...

gode layouts og rigtig søde tags, jeg har da lidt julede tilda stempler hvis du vil låne

Marianne sagde ...

Super fine tags og LOs :) Især det sidste LO er SÅ flot synes jeg!!