onsdag den 15. december 2010

En ide til scraprummet og småkager

Igår stod den på svenske chokoladebrød fra karolines kogebog. De er til Peters svigerinde, hun mistede sin mand i januar, og skal flytte på søndag.
Så i stedet for en juleblomst, så har jeg bagt 5 forskellige slags småkager til hende.
For det tror jeg ikke at hun når.
Enderne som er skåret fra og Dittes småkager. Her er et billed af alle de småkager som skal ud af huset. De er bagt for at glæde andre i denne tid. Min onkel tage mistede sin mor/min bedste i april, Preben mistede sin kone i feb, og Lis mistede sin mand i jan. Alle i år, så det er min måde at hjælpe dem på.
I mandags tilbød min anden halvdel at jeg kunne komme i ikea, og det siger man jo ikke nej til. Der fandt jeg disse magnetskinner. Sådan nogen havde jeg ledt efter til nogen af mine dies.
Her har jeg sat dies på. Jeg har det bedst med at de er lige ved hånden, istedet for at være gemt væk i en kasse. Så de er kommet til at sidde ved siden af min gallerihylder og lige ved siden af min big shot.
Det blev også til 2 bygel stænger derude. Så kunne jeg få min thickers på plads, de var ved at trænge til det. I dag tager Peter afsted til Bornholm med en flytning, han er ikke hjemme igen før natten mellem torsdag og fredag. Så det skulle give mig mulighed for at arbejde på bogen til ham,
om vores ombygning.

8 kommentarer:

Mio sagde ...

Hvor dejligt sådan at få hjemmebag, så sigers det da virkelig med hjertet : )

Skønne dimser du har fået til dit scraprum, dejligt når man kan overskue tingene ; )

Rigtig god dag

Marianne sagde ...

Hvor er det bare sødt af dig med alle de småkager - de bliver helt sikkert glad e for dem alle tre :)

Maria Krumbaek sagde ...

Meget smuk tanke at sende julebag til dem der har brug for lidt opmuntring. Det ser godt nok også lækkert ud :)
Smart idé til scraprummet!

Annette / aka sagde ...

Hvor er det en smuk tanke, at give alle de kager til nogen der måske ikke selv har det store overskud.
De får jo 2 ting: Både tanken og småkagerne.

Du forstår de lige at indrette dig. Du har så mange gode ideer - men du har jo også så mange ting der skal være plads til.....ikke ? LOL. Den magnetskinne er da bare en knaldgod ide.

Hygge til dig de næste dage. Og mange tanker !

Dorthe sagde ...

Mon man må smide kommentar i dag? *G* ... Forleden kunne jeg ikke få lov. ... Kæft en orden du har i det scrapperi der - ALTSÅ!! Hvornår er det jeg skal komme og rode? *fnis*.
Hvor ER du bare sød og betænksom - og supergod ide med småkagerne til de der måske ikke lige selv har overskud. NisseVibeke *S*

Bertram sagde ...

Det er da vildt som du har bagt småkager og vældig sødt af dig at tænke på dine nærmeste, også når man selv kan have lidt travlt.
IKEA er altså scrppernes paradis *G*

Karina Beck sagde ...

Hvor er det sødt af dig at bage til andre!
Fortsat god aften.

Annette / aka sagde ...

Kære støttepædagog.

Ja tak. Jeg vil rigtig gerne have en pose af de sorte med ved lejlighed. Hvis du virkelig gider.
De vil lige passe til mit forårsprojekt - H. 18 år.
Om ikke før, så mødes vi 12/3.

Hilsen din klient.