torsdag den 27. januar 2011

5 lo'er til brug 100 ting på tsc forummet.

Jeg er færdig med listerne på forummet.
Men jeg har ikke kunne følge med til,
at ligge på bloggen.
Så de kommer de næste par dage,
det er ikke alle sammen som hører til udfordringen.
Fredags hygge med familien kan åbenbart være kedelig. 2 ens lo'er til 2 forskellige personer.
Jeg har valgt at bruge samme skitse.
En god dag hvor vi var ude at se høstning med heste. Det syntes Ditte var meget spændende. Og vi fik også en tur i hestevogn.
Jae... Når Ditte roder og mor ikke vil rydde op... Så får man et brev fra julemanden, som fortæller at han ikke kan aflevere gaver, fordi at han er bange for at brække benene. Og så rydder Ditte glad op :D

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

AIh, hvor fine layouts. Og så forskellige.
Jeg kan genkende skitse-oplæggene - og hvis du vidste, hvor glad jeg er for dem, jeg fik af dig ......
Den med brevet fra julemanden er da virkelig sjov.....Gad vide om ikke I kan grine af den, når Ditte bliver stor ?

Bertram sagde ...

Hold da op du har været flittig, det ser godt ud.

Mio sagde ...

Sikke mange super flotte Layouts du (igen) har lavet : )
Rigtig god weekend

Marianne sagde ...

HAHA!! Elsker simpelthen dit LO med julemandens brev :) :) :)