lørdag den 29. januar 2011

De sidste 5 lo'er til brug 100 ting listerne

Så kommer de sidste lo'er,
som jeg har lavet til "brug 100 ting listerne"
Alle der kender Ditte eller har fulgt med her på bloggen
vil kunne nikke genkendende til at det er typisk hende. Det er hårdt at være med på tur.
Så nåede jeg til skole komedien i 2005.
Det går stille og rolig fremad med Olivers bog.
Dittes strandtur med skovbørnehaven.
En af mange tegninger, som hun har tegnet. Jeg sætter ikke alle i hendes bog, men en gang i mellem sætter jeg en i, så kan man se hvor hurtig hun ændre sig. Jeg håber at i alle nyder weekenden. Her har den stået på oprydning i mandens værktøj.

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er du altså produktiv. Fatter ikke hvordan du når det.
Men fine er de. Det med at gemme tegninger er da en rigtig fin ide. Og jeg tror gerne, det går hurtigt med ændringerne.
Rydde op i mandens værktøj.....hvor kedeligt !! Puha...
Men god søndag - hvis du finder på andre ting....
KH
Annette

Mio sagde ...

Hvor har du lavet mange, og skønne Loér. Super ide at gemme nogle af hendes tegninger : )
God søndag

Marianne sagde ...

Super fine LOs - især det med tegningen :)