søndag den 23. januar 2011

Scrapdag og en hyggelig middag med Helle

I dag stod den på scrap dag med Helle ude hos mig.
Med efterfølgende familiemiddag med mænd og børn.
Helle havde sponsoreret flæskestegen og jeg skulle klare resten.
Lige et stemningsbillede fra vores scrapbord. Aftensmaden... mums..
Bare se...
hun skal nok holde sig til når der er god mad indenfor rækkevidde.
Jeg siger ikke hvilken portion nummer hun var nået til.
Og hvad er bedre end slutte af med
en LILLE smule hjemmelavet is.
Bare 15 minutter is - eller sagt på en anden måde
1/4 is.. griner..
hun udfordrede mig, og sagde at hun spiste hvad hun fik. Tusind tak til Helle og familien for en super hyggelig dag og aften.
Oven i det hele overraskede Peter mig med at sige,
at hvis jeg havde lyst til at holde en scrapweekend
hos mig, så skulle jeg gøre det.
Der var jo plads nok til at de alle kunne sove her.
Hallo.. hvor mange mænd giver frivillig der kæreste
lov til at invitere en masse scrapgale kvinder
og så samtidig vælger at blive hjemme.
Så den var både Helle og mig straks med på.
Så vi er lige gået i tænkeboks for at fin tænke..
Håber i alle har haft en god dag og aften.
Tusind tak for alle kommentarerne,
selv om jeg ikke lige når rundt til alle for tiden.

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Tænk at scrappe en hel dag !!
Og I lider da ikke nød, kan jeg se. Det ligner chips på scrapbordet (eller sådan noget), og så flæskesteg, sovs og kartofler i rigelige mængder. Og is til Helle. Hun er da værd at lave mad til...LOL.
(Du læser nok med her, Helle ??)

God søndag til jer deroppe.

Helle sagde ...

hmmm synes du er lidt fræk Vibeke. gør det noget jeg godt kan lide din flæskesteg måske. hihi.

Tak for i går det var mega hyggeligt. Men synes vi manglede Ragna. hun var da svært misundelig inde på TSC.. og du havde da skrællet en stak kartofler til hende...

Gitte sagde ...

Super skønt med sådan nogle scrapdage, jeg kan godt forstå at I har hygget jer.
Gitte

Mio sagde ...

Ser vildt hyggelig ud ; )Dejligt med en der kan tage fra tihi...
Sådan en mand skal man passe rigtig godt på, de høre til en sjældent race *G*
Rigtig god søndag

Maria Krumbaek sagde ...

uhh hvor ser det bare hyggeligt ud :)

Marianne sagde ...

Hvor ser det super hyggeligt ud... Kom Helle igennem isen?? Håber vi ses sidst i uge 6 :)

Marianne sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.