onsdag den 19. maj 2010

3 lo'er

Jeg har valgt at prøve og være med i en udfordring på Color combos med lo'et nedenunder.
Lo'et skulle holdes i khaki, støvet/tåget hvid, munter rød og sort.
#143
Nr. 6
Den er samtidig en af skitserne fra Creative scrappers.
Om børnenes jagt på påskeæg sidste år ude i vores have.
Nr. 7 En mere om drypstenshulerne i Prag til Silles bog. Der er ikke meget pynt vidst på de skitser, så skal til at tage mig selv i nakken og så smide noget på. Nr. 8 En af de sidste til min store datters bog. Nu mangler jeg 3 sider plus de billeder, som vi tager af hende når hun er på besøg her. Det er hvad jeg nåede i dag. Nu vil jeg lave nogen kokosmakroner til Peter til hans tur i morgen. Så kan det være at jeg kan nå et lo mere bagefter.

1 kommentar:

Helle sagde ...

sikke produktiv du er. søde layouts. vild med farverne på det øverste. Kan godt se du får fulgt de skitser. sejt