lørdag den 8. maj 2010

Pragturen 4 lo'er

I dag var jeg nede ved Helle og scrappe, sammen med Ragna og Marianne. Alle nogen herlige og kreative Q´vinder.
Et lo om min datters tur til Prag.
Her har jeg startet med et stykke hvid papir, stemplet det og derefter
sværtet det med 3 forskellige slags sværter.
Her er jeg også startet med et stykke hvid papir, sat 2 T!m Holtz mask's på, sværtet med 2 forskellige slags sværter. I mine øjne er det lige så flot som mønster papir. Den her blev ikke helt færdig. Der mangler lige nogen halvperler og sten hist og her, bla. i blomsterne og imellem tingene. Tusind tak til Helle, Ragna og Marianne for en herlig dag. Glæder mig til vi ses igen.

2 kommentarer:

Helle sagde ...

tusind tak for en hyggelig dag til dig og Ragna og Marianne.
flotte layouts. Er vild med det øverste med tekst baggrund.

Marianne sagde ...

1000 tak for sidst til jer alle 3 :o) Det var super hyggeligt.
Man kan altså godt blive lidt imponeret af det, som du laver, når man ved, hvor kort tid du har scrappet... :o) Super flotte LOs - især kan jeg godt lide det med urene i hjørnerne - det giver en SÅ fed effekt med masking :o)