onsdag den 19. maj 2010

Endnu en udfordring

Jeg er blevet bidt af udfordringer lige nu. Nok også fordi at jeg har tid til det lige nu. Fra i morgen ved jeg ikke hvordan hverdagen kommer til at se ud for mig. Jeg skal til "opstarts samtale" ang. arbejdsprøvning efter fejl under operation i jan. 2002, en lille hjerneblødning i foråret 2004, mavesmerter i efteråret 2007 og en depression i juni 2009. Og desværre har ingen af dele valgt at forsvinde væk igen. Så jeg syntes at det er svært at overskue, men der er ikke andet at gøre end vente og se hvordan det går. Men nok om alt det, nu til noget som kan få mig til at glemme mine smerte for en "stund".
Denne gang er udfordringen til The Color Room, der skulle være 4 farver på skitsen brilliant blå, lys grøn, mørk chokolade brun og lys blå. Der udover var der en skitse man skulle følge.
Palette #6

3 kommentarer:

Helle sagde ...

sødt, fedt, lækkert. søde sommerfugle. dejlige frver

Maria Krumbaek sagde ...

jeg er ked af at du har skulle gennemgå de ting. Jeg sender dig mine bedste tanker !
Rigtig fedt LO i nogle funky farver!

Marianne sagde ...

Skønt LO.