søndag den 30. maj 2010

2 lo'er

Den her har jeg ikke gjort så meget ved. Jeg har sat 2 stempler på, en enkelt pil som er embosset med black soot. Og så havde Ditte malet med hendes indkøbte maling og stanset hjerter ud, så dem måtte jeg da lige bruge 2 af. Historien fra vuggestuen skulle bare med i Olivers bog.
Denne lo er et forsøg. Jeg har efterhånden en del crackle paint, men får dem ikke brugt. Så nu skulle det være. Fredag aften var jeg nede ved Helle og have en gang tøse snak og en lille smule kreativ tid. Tak for en hyggelig aften søde. Så her har jeg brugt 4 slags crackle paint, black soot, frayed burlap, aged mahogany og peeled paint. Titlen er kork som har fået en tur med blending tool og aged mahogany. Pilen er embosset med frayed burlap og sommerfuglen har fået en gang black opal embossing pulver fra unikscrap. Lyset falder desværre i, så man ikke kan se den oprigtige effekt. Normal glimter den med guld i... super flot. Jeg fik også startet på et lo mere, men har ikke nået at få den pyntet den færdig i dag.

2 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

to flotte og enkle LOs :)

Marianne sagde ...

Hvor er de fine :o)