tirsdag den 1. juni 2010

Nåede jeg målene for maj...

1. 2 vintage lo'er - Har mindst lave 3 2. 2 kort - Har lavet 1 kort 3. 1 mini album - Har fået lavet 1 stk 4. 2 vinkort - Har fået lavet 2 stk 5. 2 taske "kort" - Har fået lavet 1 stk. 6. 20 kommentar på andre blogge - Har lagt 46 kommentare rundt omkring 7. blive fast læser af 2 blogge - Blev vidst fast læser på 6 bloggs 8. 20 lo'er - Fik lavet 53 stk. (118 stk ialt i år) 9. hjælpe min datter med at scrappe hendes prag tur, som skal afleveres som rapport i skolen. - Ja vi fik lavet alle serværdigheder så nu er vi i gang med de sjove billeder - hun fik 10 for rapporten. Så i det store hele nåede jeg næsten målene for maj :) Tænker lige over om jeg skal sætte mig nogen mål for juni. Er lidt i tvivl om det da jeg er blevet sendt ud i arbejdsprøvning.

3 kommentarer:

Helle sagde ...

du har da nået de fleste ...flot. og tillykke med 10 tallet. weee

Maria Krumbaek sagde ...

godt gået!!! og tillykke med den flotte karakter

Marianne sagde ...

Super flot, at du har nået så meget :o)