søndag den 27. juni 2010

Scrap dag hos Ragna

Igår var vi 4 tøser samlet hos Ragna for at scrappe.
Marianne kunne desværre ikke komme, da Nynne havde fået skoldkopper... øv.. hun var savnet.
Det skal sige at vi var kreative alle sammen og fik lavet en del layouts. Jeg fik lavet 6 stk., her får i lige de 4 at se. Da de 2 andre mangler lidt pynt, som jeg ikke lige havde med igår.
#45
Et lo fra da Sille var en lille stump.
Hun virker så lille selv om hun var den største af min børn, med sine 4300 gr. og 60 cm.
#41
Olivers første flødebolle fik han, da han gik i vuggestue.
Her er brugt en af blonde blomsterne som jeg er blevet så vild med at lave.

#44 Et par billeder fra Dittes første tandlæge besøg. Tandlægen måtte ikke se hendes tænder. Men han måtte gerne fotografere dem, med min mobil telefon. Så mens han gjorde det fik han alligevel tjekket om de var som de skulle være. Det var en metode han ikke havde brugt før - men som han sagde det var bestemt ikke sidste gang. Og så fik forældrene samtidig billeder fra det første besøg hos ham.

#43 Ditte på hendes elskede 3-hjulet cykel som hun fik af os da hun blev 3 år. Hvor var hun stolt.. Men nu hvor hun langt om længe har lagt sutten på hylden, har hun fået en 2-hjulet cykel så det skal der nok komme billeder af senere. Blomsterne på layoutet er nogen jeg selv har hæklet. Tusind tak til Ragna for en super hyggelig dag, og for lækkert mad.

Ingen kommentarer: