tirsdag den 8. juni 2010

5 lo'er og et kit

#27
Her er lo'et som lagde til tørre. Men i dag kunne jeg lave det færdige.
Det er om Silles pragtur. Og et stykke mønster ark som jeg har arvet fra Helle. Og der er brugt en enkelt dew drop midt i blomsten og 3 nede i højre hjørne.
#29
Nu er jeg gået i gang med Peters julegave. Han skal have en bog scrappet om vores ombygning.
Der kommer ikke meget pynt på lo'erne, for de skulle helst kunne være i et album.
#30
Også et lo om vores ombygning. #31 Her har jeg brugt glimmermist for 1. gang. #32 Forsiden til hans bog
Helle har som et af mine mål, sagt at jeg skulle samle et kit.
Så her er papirerne.
Nogen bogsider, alfabeter, 1 bukselomme og nogen stumper af bånd og mosgummi.
(kun stumper for at vise hvad jeg har valgt at komme i kittet)
Nogen dabber og glitterlim.
Blomster, chipboards, filmstrimler, knappenåle, perler og jernpynt. Så må vi se om jeg kan få lavet 4 layouts til Oliver uden brug af th papir og pynt. Jeg må dog sværte og embosse.

3 kommentarer:

Helle sagde ...

sikke en masse du har gang i. spændende at følge jeres ombygning på layouts. og spændende at se hvad du nu får lavet til Oliver af det kit. glæder mig til vi ses på søndag

Maria Krumbaek sagde ...

hold da op så har du igen rigtig produceret :)
Super lækre ting du har fået lavet !
Mums for et kit ;)

Marianne sagde ...

Glæder mig til at se, havd du får lavet ud af kittet :o) Og jeg er specielt helt vild med dit ombygnings-LO - det er for fedt!!