søndag den 6. juni 2010

4 lo'er

Dejligt med lidt tid til kreativitet
En af mine udfordringer fra Helle lød, at jeg skulle bruge nogen af de tal som jeg havde fået af hende. Plus at jeg skulle bruge blomster fra England på mindst 2 lo'er.
Her har jeg lavet en forside til Sille bog, med hendes fødsels vægt og længde.
Jeg havde en masse næsten ens billeder. Så jeg udfordrede mig selv til at lave et layout med 10 billeder på. Og jeg er blevet meget glad for resultatet. Endnu en udfordring klaret og det var at bruge ms punch. Så er vi tilbage ved skitserne fra creative scrappers # 28 Et lo til Mariannes bog. Det mønstede papir har jeg arvet fra Helle. Og jeg har brugt en spellbinder til journaling spot. (#27 ligger til tørre og jeg kunne ikke arbejde mere på den i dag)
#26 Et lo til Olivers bog. Han var altid klar når man stod med kameraet.

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Hvor er det bare nogle skønne Los - jeg er især rigtig vild med det sidste :o)