mandag den 28. juni 2010

Sådan er årets lo'er fordelt...

I dag havde Maria Krumbæk lagt en kommentar på min blog. . Maria Krumbæk sagde ... du har rigtig fået produceret hva ;) De er rigtig flotte! hvor mange mon der efterhånden er lavet til de forskellige albums!? . Og den gjorde mig nysgerrig, så hvorfor ikke... når nu manden skulle tidlig i seng. Så jeg satte mig til at tælle, for at finde ud af hvordan layoutene er fordelt. . Fordelingen er således: . Ditte: 52 stk. Oliver: 22 stk. Sille/Kristina: 15 stk. Marianne: 34 stk. Prag turen: 31 stk. Ombygningen: 5 stk. Andre: 7 stk. . Og så fandt jeg ud af at jeg ikke helt havde styr på hvor mange lo'er jeg havde lavet i år. Der manglede 6 i min tæller, så det rigtige tal er 166 stk. . Nu når jeg har talt lo'erne op, har jeg valgt at forsætte med at holde styr på hvem jeg laver til. Du kan følge med ude i højre side. . Tak for det Maria :) .

3 kommentarer:

Vinni J sagde ...

Så har jeg også fundet vejen til din blog. Det er vel nok flot at du har lavet 166 lo´s i år, men du var også produktiv i lørdags hos Ragna.
Dejlig side du har, den vil jeg følge.

Marianne sagde ...

Super god idé :) Og sikke en masse. Jeg synes også, at det er skægt at tælle sammen - men måske lidt skræmmende, at jeg har 3 gange så mange LOs til Nynne som til resten af mine kategorier.... Hmm... Har skrevet d. 28.8 i kalenderen :)

Maria Krumbaek sagde ...

det var da så lidt! tak fordi jeg lige fik styret min nysgerrighed ;)