onsdag den 23. juni 2010

Blonder i massevis..

Helle ringede igår og spurgte om jeg havde set i vores lokale avis at stofstedet havde udsalg på blonder. Vi havde bare ikke fået avisen, men i dag var jeg lige på nettet og kigge. Det resulterede i at jeg var nødt til at køre ind og købe blonder.
Blonder til 1 kr a meteren ved køb af minimum 10 m. af samme salgs.
Skiltet i midten kostede 10 kr. tænkte at den kunne blive alletiders overskrift.
Den brune blonde under skiltet var ikke med i tilbuddet, men fald for den.
Der udover købte jeg 2 nøgler garn til at hækle lidt blomster af.
i alt 120,50 kr for det hele.
Så kan det vidst ikke gøres billigere
*******************************************************************
Jeg har den sidste stykke tid ledt efter qk alfabet Abigail Grand complete, men det eneste sted jeg kunne finde en som havde det var i USA. Og da det er udgået syntes Peter (min bedre halvdel) at jeg skulle bestille det. Så nu går jeg og venter på at de sender det.. uhaaa

1 kommentar:

Helle sagde ...

såde blonder mm. glæder mig til at se det i brug. og så må vi da ikke håbe at dit alfa kommer forbi ham den grumme...