onsdag den 9. juni 2010

Udfordring på ss og 1 lo

Denne lo deltager jeg med i udfordringen på ss
Der et hvidt stykke papir i bunden ellers er papiret fra basicgrey serien archaic og så er der et brunt stykke karton øverst. Alle kanterne har fået en tur med "egde sliberen" nogen af dem er også blevet sværtet i kanten. Der er brugt en bukselomme (fra en herrebutik - de brugte dem som gavemærker). Bogstaverne er fra netto men har fået en gang sværte med vintage photo. Swirlen har fået en tur med faded jeans embossingpulveret. Og chipboard blomsten har fået en tur med copper dapper fra ranger. Og så er der lige stukket en ticket i lommen. Det er også det 1. lo som jeg har lavet ud af kittet, som jeg vidste igår. Jeg har brugt glitterlim på blomsten og bukselommen som var nogen af kravene som Helle havde sat.
#33 Et lo om min datters tur i Prag. Jeg har prøvet at lave blomster efter nogen inde på ss. Dog er mine lavet af snoet bånd i stedet for flettet. Her er der brugt ms punch.

2 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

fede LOs :D

Marianne sagde ...

De er rigtig fine - og farverne på det nedrste er skønne :o)