søndag den 6. juni 2010

Målene for juni/juli sat af Helle

Her kommer så de mål, som Helle har sat for mig for juni/juli måned. 1. Bruge nogen af de tal som jeg har fået af Helle. (brune-fra Heidi Grace) 2. Brug filt muffin og hjerte på hver sit lo. 3. Samle et kit til 4 lo'er til Oliver. (Der må ikke være th papir eller pynt i kittet) I kittet skal der være glitterlim, bånd og 1 bukselomme. (jeg skal tage et billed af kittet og ligge op) 4. Mindst 1 lo med spellbinders på. 5. Mindst 1 lo med dew drops. 6. Mindst 2 lo'er med engelske blomster på. 7. Mindst 2 lo'er med glimmermist på. 8. Brug 2 mønster ark, som jeg har arvet fra Helle. 9. Bruge ms punch. 10. Ingen scrap indkøb i juli måned. (hvordan kan hun nænne det)

2 kommentarer:

Helle sagde ...

glæder mig til at se noget af det... ísær dit kit....

Marianne sagde ...

Hvor skægt at få en anden til at sætte mål - det er da en udfordring, der vil noget :o) :o) :o)