fredag den 11. juni 2010

Sketchy colors/scrapping the music og 1 lo

Her fik jeg kombineret 2 udfordringer i en.
Til sketchy colors #27 hvor farverne skulle være lille, grøn og hvid.
Og scrapping the music #138 med sangen "crazy beautiful.."
Den grønne side er en gennemsigtig en som jeg har arvet fra Helle og der er brugt engelske blomster og ms punch.
#34 En lo fra den dag vores fyr og skorsten ankom. Igår aftes var jeg til scrap aften hos Unik, sikke nogen hyggelige tøser. Jeg fik lavet 2½ lo, men skal lige finde ud af at sløre ansigterne da jeg endnu ikke har fået lov til at ligge dem på nettet. Det er en af vores venner som har bestilt dem af sit gudbarn, så de er sat i lp rammer og venter på at jeg får resten færdig.

6 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

hvor er det flot med den lilla ramme :) Flotte LOs og det er en fed farvekombination :)

annes paperfun sagde ...

Så herlig LO og flott med rammen under bildet.
Takk for at du deltar hos sketchy colors.
Klem Anne

yyam sagde ...

Oh your first layout is so pretty! Love the lace and flowers! :)

The second layout is so fun! Love those large stars! :)

Thanks for joining us over at Scrapping The Music! :)

Anonym sagde ...

Gorgeous layout!That photo is beautiful and that frame is so cool!Love that lace!
Thank you so much for playing along with us at Scrapping The Music!

Julie Tucker-Wolek sagde ...

GORGEOUS!!! I loveeeeeeeeeeeeee your lo's!!! Thanks soooooooooooooo much for playing along with Scrapping the Music! :):):):):):):):):):):):)

Kristii sagde ...

What a fun layout!!! I just love that photo!!! Thanks for joining in the fun at STM!!!