fredag den 4. juni 2010

Scrapping the music og 1 lo mere--

Scrapping the music
Aerosmith "I don't wanna miss a thing.."
Endelig kom en af mine ynglingssange som udfordring i scrapping the music.
Den er lavet efter skitse nr. 21 fra creative scrappers.
Det er et lo med Dittes dagplejemor og reservebedstes gravsted. Hun blev desværre taget alt for tidligt fra os- Hun var til farver, derfor valget af papir.
Et lo med Silles far.
creative scrappers # 22
Her til aften har jeg haft besøg af Helle. Vi skulle lige være lidt kreative sammen. Så i morgen når det bliver lyst igen, kan jeg få taget billeder af de lo som jeg fik lavet. Men tak for en hyggelig aften til Helle.

4 kommentarer:

Helle sagde ...

selv tak det var virkelig hyggeligt. er glad for jeg fik lavet noget... har vist været lidt tørlagt pga huslige/have lige sysler.

flotte layouts, især den med dagplejen

Maria Krumbaek sagde ...

hvor sørgeligt at hun skulle tages fra jer! Godt du fik scrappet det :)
To flotte LOs!

Julie Tucker-Wolek sagde ...

These are both sooooooooooooo touching and beautiful!! Thanks soooooooooooooo much for playing along with Scrapping the Music! :):):):):):):):):):):):):):):):):)

Anonym sagde ...

This is so touching!Love them both!Beautiful layouts!
Thank you so much for playing along with us at Scrapping The Music!