søndag den 6. juni 2010

3 lo'er fra scrap aften med Helle

Som lovet igår kommer her de sidste lo'er som jeg fik lavet sammen med Helle igår aftes.
Vi var lige en tur ude og besøge nogen venner på en campingplads, derfor blev det lidt sent.
Men nu er mine kameraer fyldt med billeder. Så det bliver skønt at se dem i morgen. Håber også at i andre havde en kanon lørdag. I morgen skal jeg forhåbenlig have hængt ribbahylder (gallerihylder) op i mit hobbyrum og så lige en enkelt bygelstang.
Ang. mål for måneden så har Helle sat nogen mål for mig, og jeg har sat nogen mål for hende. Jeg regner med at jeg får dem lagt op i morgen. Anderledes og spændende at andre sætter målene for en. Vi har dog valgt at slå juni og juli måned sammen, da vi også gerne vil nyde det gode vejr.
Lo'erne er lavet efter skitserne fra creative scrappers, som Helle og jeg lige nu følger.
#23
Et billed af Sille den dag hvor hun kom hjem fra sygehuset.
#24
Gæsterne fra Dittes 3 års fødselsdag... Ja jeg er lidt over et år bagud :) men mon ikke jeg indhenter det på et tidspunkt. #25 Endnu et lo fra Sille tur i prag. De bliver lidt enkelte for hvis der kommer for meget pynt på kan de ikke være i mappen.

1 kommentar:

Helle sagde ...

hvor er de blevet gode. rigtig godt.

ja glæder mig til at tage hul på udfordringen.