tirsdag den 22. juni 2010

Hæklet blomst

Lidt kreativitet er det blevet til de sidste par dage.
Jeg har forsøgt at hækle en blomst ved at følge en tut på youtube. Jeg valgte dog at lade være med at lave blomsten så stor som hun gjorde. Det er første gang at jeg har hæklet noget, så spørgsmålet er om jeg kan være bekendt at bruge sådanne blomster på mine lo'er??
*****************************************************************
Jeg er også ved at lave origami tasker, 9 stk i alt. De skal bruges til gaver til de voksne i Dittes børnehave og så prøver jeg at tage nogen med op på mit "arbejde", de sælger jo hobby artikler. I skal nok få dem at se efterhånden som de bliver færdige.

2 kommentarer:

Helle sagde ...

den er da blevet helt fin. har ikke set TUT'en så kan ikke sige om den er gjort efter de foreskrifter. men ja den kan du da snildt bruge. glæder mig til at se tasker

Marianne sagde ...

Den er da vildt flot!! Jeg har opgivet det der hækling for laaang tid siden - bare prøv at spørge Ragna, hvordan det gik, da jeg prøvede :o)