onsdag den 30. juni 2010

5 lo'er, de fleste TSC lift og nyt legetøj..

Da jeg er nået halvvejs i skitserne fra creative scrappers, har jeg bestemt mig for at holde en pause. Og her i juli har jeg valgt at lifte TSC. Marianne har en helt anden måde at scrappe på, men da jeg er rimelig ny indenfor scrap syntes jeg at det kunne være sjovt at prøve. Men også fordi at hun laver altid nogen vildt flotte lo'er, hvor jeg tit sidder og tænker wauw...
Denne er efter en skitse fra page maps.
Lidt om vores ombygning og ændringer ved stedet her.
Det er meningen at Peter skal have det i julegave.
Denne er liftet fra TSC.
Det er en af de skitse hun lagde op den anden dag. Liftet fra TSC Også fra skitserne hun lagde op. Gad vide om hun kan kende den. Liftet fra TSC Den samme skitse som den første TSC lift. Liftet fra TSC Fra lo'en "Lagkage" Og se lige hvad posten havde afleveret inde hos Helle. Ha ha... den var til mig, så nu kan hun vælge at låne eller savle.. Jeg glæder mig til at jeg får lidt mere tid, så jeg kan få den afprøvet.

4 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

iiiiiih lækkert legetøj!
Jeg er også en stor fan af Mariannes LOs og jeg synes du har liftet dem på en god og personlig(din stil ses tydeligt) måde!

Marianne sagde ...

Tak for rosen :) Dine Los er blevet skønne - og som Maria også skriver, så er de blevet vildt personlige :) Jeg kan faktisk ikke kende dem alle - men skønt, at du havde lyst til at bruge dem :)

Helle sagde ...

rigtig fede. anderledes end du plejer men alligevel "Vibekesk".

spændende at se om ombygningen..hihi sjovt du laver det skjult for Peter. han skal nok blive glad.

Cecille sagde ...

Flotte Lo og hvor er du god til glimmermist. Det ser rigtig godt ud :-)

Tillykke med dit nye legetøj. Glæder mig til at se hvad du får lavet med den :-)