fredag den 25. juni 2010

Rivnet...

Hvad gør man når ens dejlige kæreste kommer hjem og siger, at han har noget rivnet med hjem til mig. Han havde lige tænkt på om jeg ikke kunne bruge det til noget.
Så måtte de små grå i gang, men ideen kom fra Janni (som er en af de kreative høns)
Hun siger at jeg kunne da hænge det op over mit bord og så hænge noget i det.
Selvfølgelig.... spørgsmålet var så bare hvad der skulle hænges op....
Så hvis man har det lige som mig, og godt kan lide at købe bånd og blonder på ruller.
Ja så er løsningen her. Og den er så stor så jeg kan dele det op i farver og temaer. Min båndtaske er nemlig fuld og nogen af blonderne og båndene er for brede til at være i båndtasken. Så lige nu gemmer vi toiletruller, for jeg har flere blonder som jeg mangler at få hængt op. Og når de bliver rullet op på toiletruller for de ingen skarbe buk som senere kan ses på layouts eller kort. Og krogene er jo super billige i ikea - 10 stk for 7,- Måske andre kan bruge ideen...

3 kommentarer:

Helle sagde ...

fedt at se den i brug. Ja Janni er ret kreativ. fiks ide hun fik der. er da lidt misundelig

Marianne sagde ...

Rigtig sej idé :o) Man kan jo lige så godt udnytte pladsen - når den nu alligevel er der :o)
Jeg elsker også det der net - men bruger det nu i haven i stedet for til klatreplanter mv :o)

Maria Krumbaek sagde ...

ej hvor er det bare en god idé!