søndag den 20. juni 2010

That just so cute..

That just so cute har en udfordring som lyder:
-hvad gør dig glad..
Og jeg må erkende at hvis der er noget som glæder mig i sindet. Ja så er det når jeg ser min onkel Tage (min farbror) som legede med legoklodser med mig nede på gulvet, sætter sig ned på gulvet for at lege med mine børn. Og han gør det stadigvæk :) så i mit hovede føler jeg ikke at min onkel er blevet en dag ældre, end da jeg var barn. Men jeg ved jo godt at den dejlige mand er fyldt 61 år.
******************************************************************
Den er lavet efter skiste nr 39 fra creative scrappers.
Den fik jeg også lavet mens jeg var sammen med de kreative høns... jo jo i dag gik tiden ikke kun med at snakke. Vi fik også bestilt noget. Dette lo har også lige fået en hjemmelavet blomst... jeg er blevet ret vilde med de blomster, så nu får jeg nok brugt mere af mit bånd og blonder end jeg plejer...

4 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

sikke nogle dejlige minder. kan godt forstå de gør dig glade :)

~Isabell~ sagde ...

herlig historie bak bildene=) stilig med blomsten på venstre side=)

takk for ditt bidrag=)

Marianne sagde ...

Totalt seje billeder at scrappe - og et rigtig sødt LO :o)

Asil sagde ...

For et utrolig stilig oppsett! Knall!!

Takk for at du deltar!