mandag den 10. maj 2010

Pragturen 4 lo'er + TSC fotoudfordring

Ja hvad laver en pakke pålægschokolade på min blog.
Jo ser du, da vi scrappede nede hos Helle i lørdag,
kom vi til at snakke lidt om et lo som jeg har lavet med 5-øre og 10-øre på,
for at vise min datter hvilke penge der var da mor var barn.
Det lagde et frø hos Ragna og Marianne (TSC) og igår kom TSC
med udfordringen, at tage billeder af hverdags ting. For hvordan
ser de ud om f.eks 10 eller 20 år, eller eksistere de ikke mere! Så dette er mit bud.
4 lo'er om Pragturen. Igår gav Helle mig en udfordring om at lifte et lo'er som hedder gæk fra TSC's blog. De to symboler som Sille rører ved står for rigdom og troskab.
Denne blev til et vintage lo.
Og lige et close up af blomster hjørnet.

2 kommentarer:

Helle sagde ...

rigtig lækker hjørne med blomster. og liftet ser da fint ud. Ret godt ramt. og god ide med den æske. hmm

Marianne sagde ...

Super flotte Prag-Los :o) Grinede lidt af dit spørgsmålstegn på det øverste :o) Og god idé med æsken.