lørdag den 1. maj 2010

Nåede jeg målene for april...

Her er målene som jeg satte mig for april måned: Med fed har jeg skrevet hvad jeg nåede.. 1. Lave 22 lo'er. - 34 lo'er (65 stk i alt i år) 2. Lave 10 kort. - 12 kort 3. Bruge eyelets på mindst en lo. - ja 4. Bruge brads på mindst en lo. - ja 5. Bruge kork på mindst en lo. - ja 6. Lære at lave vintage lo'er. - jeg arbejder på det og syntes det går fremad 7. Scrappe sammen med en eller flere. - ja flere gange 8. Lærer en anden scrapper noget. - lærte Helle at lave organza blomster 9. Shoppe. - ja så rigeligt, mere siges ikke 10. Hjælpe en scrapper "i nød". - Hjalp en scrapper med at rydde op i sine ting 11. Ligge mindst 10 kommentar på andres blogge. - fik lagt 46 kommentar 12. Bliv fast læser på en blog. - blev læser på 5 blogge 13. Bruge crackle paint på en lo. - ja 14. Bruge organza stof på en lo eller et kort. - ja Men jeg fik nået alle mine mål, bortset fra vintage den nåede jeg ikke helt. Men skal nok komme efter det. Nu er jeg i gang med at få maj måneds mål skrevet ned. Så de kommer her en af dagene.

2 kommentarer:

Benita sagde ...

Vibeke, jeg synes da du har opfyldt dit mål med vintage. Det er jo ikke alle der laver det lige... hmm... fyldt? Jeg mener, det er ikke alle der kommer lige meget på en side, for at den bliver vintage. Jeg synes du klarer det meget godt. :D

Marianne sagde ...

Hold da fast du har nået meget - super flot!!!!