lørdag den 15. maj 2010

7 lo'er

Nu har jeg ikke været kreativ de sidste par dage pga. gæster. Men de er jo også dejlige at have.
Men i dag skulle Ditte på tur til aqua i Silkeborg med 2 piger fra børnehaven.
Så der øjnede jeg lige en mulighed og stak af ud i mit hobbyrum.
Inden der kommer gæster igen i eftermiddag.
Ditte havde fået fingerne i noget voks der var ret umulig at vaske ud igen. Hvad gør man når man bliver opdaget af far, man bruger alt sin charme for at slippe ud af kniben, og det hjalp som altid. En tønde legoklodser gør glæde både hos store og små.
Nogen af lo'er hører til de hurtige,
men fik alligevel prøvet noget nyt.
Jeg har skrevet journaling rundt i kanten på 2 lo'er.
Endnu en til Dittes bog.
Og en mere til Dittes bog. Nu mangler jeg kun 1 side, så har jeg scrappet
de første 3 år af hendes liv. Hun er 4 år nu, så jeg er rimelig godt med.
Her fik jeg brugt papiret som jeg lavede den anden dag.
Det blev til et lo om halloween til min søns bog.

3 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

hold da op hvor fik du lavet meget :) rigtig søde LOs. dine børn bliver så glade for de LOs senere.
Hav en fortsat god weekend

Helle sagde ...

rigtig gode alle 7. hver med sine gode ting. især er jeg vild med den blomst i den øverste. hjemmelavet? ham manden med leen ser grufuld ud...uhh

Marianne sagde ...

Dejlige LOs... Især det sidste - jeg er altså lidt vild med de spindelvæv :o)